onsdag 28 oktober 2009

Nåt lurt...?


Nu ska ja int tjata om dom där mackorna hela tiden, men det är nåt VÄLDIGT konstigt när "lille" Athos inte så mycket som ens försöker resa sig ur min säng, varken när jag står där å skär korv, när oset börjar sprida sig eller när jag sitter vid bordet och mumsar... mycket, mycket konstigt och kan nog säga att det aldrig tidigare inträffat att han inte genast kommer skuttande och står där och dreglar...! Ja, ni med ouppfostrade hundar, ni vet! :))

Funderar på om det kan va att han saknat sängen? Jag har pga lathet inte haft den bäddad nämligen, efter en liten kissolycka för nån vecka sen. Tvättade då madrassen och pga mysfaktorn som infinner sig i barnens rum så har jag helt enkelt struntat i min egen säng ett tag :) Men nu är den alltså iordning igen och ja... måste ju va så att nån verkligen saknat den :)

Edit: De va ju alltså inte JAG som hade kissat i sängen! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar