onsdag 28 oktober 2009

Mera matvanor :)


Ja idag bjuder jag mig själv på nåt annat mumsigt å nu äre väl lite nyttigare? Eller?? Va sägs om 4 skivor vitt franskbröd som man gör dubbla mackor av med 3 korvskivor i varje å massor me ost och värmer lämpligt i dubbelvåffeljärn? Nähä, int nyttigt? Men jäklar så himla gott så det skiter ja i! Kolla! Tomater iaf...;) men dom la ja dit mest för å få en lite färggladare bild :P hehe. Men dom är bra att ha och stoppa i sig då man bränner sig i munnen på all smält ost som rinner :) Smaskelismaskens! Tror ja måste gå å göra mig 2 dubbla till :P

2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad av att läsa din blogg. Dels för att det är roligt att se vad ni har för er men också för att du sprider sån otrolig glädje i allt du gör. Vad jag saknar Sorsele och er, jag skulle vilja hälsa på snart..

    SvaraRadera
  2. Men åh vad glad jag blir Kattarina! Tack! Känns jättekul att bli uppfattad som positiv för det är ju det jag är och vill vara. Jag saknar dig oxå och du vet att du är välkommen alltid och närsomhelst, skulle va jättekul om du ville komma och gärna stanna över helgen om du kan! Stor kram till dig!

    SvaraRadera