tisdag 27 oktober 2009

Matvanor....


Ja, jag tänkte avslöja lite av mina dåliga matvanor... lr va sägs om en chokladkaka och en kanna kaffe till frukost/lunch/e-m fika? Å nu snackar vi inte såna här minikakor heller, 200 grammare såklart! Inte alls olikt mig och nåt mina kära arbetskollegor vet om mycket väl! Förmodligen inte det hälsosammaste å vitaminrikaste å alla andra ämnen man ska ha i sig, men åhhh så gott! Å man blir lixom så glad å harmonisk av choklad oxå, när den smälter i munnen mmmm mums!

2 för 28:- eller 2 för 35:- som dom ofta skyltar om på affären, då hamstrar jag minsann!


5 kommentarer:

  1. mm chocolate (tänk homer)
    Kom glassbilen till er ikväll?
    Han stanna untanför jag å sara så jag skicka han ner till er å grannen istället ;P

    SvaraRadera
  2. Mmm he e gott :P
    Hm.. du ja hörde den då inte å ungarna brukar ju inte missa den! Men du, den kan så gärna få stanna där borta hos er istället, åtminstone varannan gång för man blir ju ruinerad på dom där jäkla plingplongbilarna! :D

    SvaraRadera
  3. haha nu vet han ju redan vart han ska stanna ;)
    Men du har tur för hans signal hörs inte alls lika bra som hemglassbilen...på tal om den, så tror jag att den snart kommer förbi :P *katching*

    SvaraRadera
  4. Haha på dig själv du... bara så du vet å är ja en sån som gillar å ge igen... å nu vet ja ju vems fel de är att den nya kommer börja stanna här ute... men faktiskt måst han då ha lägre ljud för hörde som sagt inge igår :o

    denna som nu är å raggar runt ikväll, den får ja lixom sms-påminnelse ifrån så man är beredd och kan ju alltid lura in barnen i tv-rummet å ha HÖGT ljud på tv:n.. hehe funkar faktiskt ibland :D snäll mamma man är va? :D

    SvaraRadera
  5. Hur ska du då ge igen?
    Du får gärna be hemglass stanna här utanför då slipper jag springa ner hela vägen till er :D

    SvaraRadera