fredag 25 september 2009

Jobb å lite shopping... :)











42"Plasma-TV - Jajamen :)

Såg den i ett reklamblad igår när jag stod å bläddrade lite just innan jag skulle fara från jobbet. Såg en tv däri å tänkte att en sån skulle man ju haft... Sagt å gjort, drog direkt till Media Markt åsså blev de en tv :)

Men alltså, vilken affär!! Där ska jag nog inte va så mycke å springa tror jag... snacka om att jag skulle ruinera mig!! Turligt nog igår så hade jag en arbetskamrat med mig som skulle lifta med mig hem och vi var lite sena så det blev rätt rakt på tv-avdelningen :) Undrar bara var den nya, fina tv:n ska passa att ställa i vårt lilla vardagsrum...?? :)) Längtar iaf att hämta barnen på skola/dagis å överraska dom, tror dom blir jätteglada! Åsså får vi en kul pysselkväll med att koppla igång å fixa om i tv-rummet, sånt e skoj!





Dom som känner mig vet att jag älskar å shoppa grejer! Alltså inte kläder å sånt utan saker, blir som alldeles tokig när jag kommer in i såna här stora affärer som har "allt". Å fort går det! Går inte å funderar å vrider å vänder på saker, utan rycker tag i allt jag ser som jag vill ha åsså ner i kundvagnen bara :)

Jobbade ju i Malmö i onsdags och på torsdag satt jag på vårt kontor i Umeå. På lunchen skulle jag bara "tvär-ut" på stan å köpa mig en ny trådlös router... Blev en dyr router.... :))) 45 min efter att jag lämnade kontoret var jag tillbaka, många tusen fattigare! Blev router såklart, men även en 1TB's extern HDD, ett dataspeaker system, trådlöst tangentbord och mus, ytterligare 2 trådlösa musar (? lr heter de möss?? :)) ) till barnen samt lite annat smått som grenuttag å sånt bra å ha grejs... Kjell & Company hette affären och dom finns på nätet också, massor me roliga saker har dom, å faktiskt hyfsat billiga!

Hann även i på en skoaffär och prova massa skor och kom ut med 3 nya par skor till mig, supersnygga :) Just ja, en snabbis in på Kicks oxå å där blev det 4 par örhängen, mascara, kajalpenna, foundation, parfym å sånt. Sen järnet tillbaka till jobbet : ) Bra jobbat va?! :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar