tisdag 15 september 2009

Jag hatar sånt här!!


Åh!!! Nu kom jag precis in, har stått å målat 4,5 meters plankor sen kl 1 idag. Givetvis med paus för hämtning av barn, mat, div vanlig barnservice under kvällen, men nu när jag bestämde mig för att göra kväll och kom in å bara kände för att surfa runt lite, jamen då funkar ju inte internet.. - nu int ens med kabel! Blir så less på sånt strul! När ja då fotar med mobilen å ska skicka en bild hit, jamen då funka ju såklart int mobilen heller!! Som vanligt kan ja väl säga.. Alltid när ja ska ringa lr messa så märker ja att den är "av" men det syns inte på den. Får starta om flera gånger å får då sen ofta mess å mobilsvar som är många timmar gamla. Ring inte mig om de e nåt akut säger jag bara :) Jaja ska int klaga, vädret var underbart ikväll, har älsklingar fulla sängen å flera hårddiskar med filmer. Har 4 datorer så nån av dom ska väl ändå kunna ge mig nån slags underhållning nu när jag ska krypa under täcket :)

1 kommentar:

  1. Ja , gud så irriterande!!! Tekniska grejer ska bara funka tycker man.

    SvaraRadera