torsdag 17 september 2009

Lite trött....


Ja, jag börjar känna mig lite trött faktiskt. Tog den här bilden igår kväll. Har sen i söndags kväll stått ute å målat massa massa ohyvlade brädor, grundat samt målning 2 varv å när man bara har kvällarna lediga så blir det ju både mörkt å kallt. Hygglige Boris har lånat ut både garage och bygglampa, så jag har haft ljus å kunnat stå ute till typ 23 om kvällarna. Har dock varit i kallaste laget för att måla då... dessutom blåser de ju som fan nu så de är ju inte direkt behagligt!

Idag spikade Perra upp innertaket till bron så jag har stått och målat vindskivor å fotbrädor ett andra varv samt fyllt igen springor, skarvar å skruvhål ikväll. Då det började närma sig nollgradigt å färgen börja klumpa sig så var jag ju tvungen att ge upp, får göra det klart imorrn. Fick dessutom hem alla stolpar å brädor till räckena så det ska jag försöka hinna grunda å måla i helgen. Hoppas hoppas att El-Hasse kommer och monterar belysningen imorrn, då blir det lite mysigare här ute iaf :)

Ja iaf nu när jag just kommit in och satte mig i soffan så känner jag mig som gelé, så trött så trött. Skulle kanske behöva en vilodag men det får bli senare för nu kommer jag måsta stressa på om allt ska hinna bli klart innan det börjar bli alldeles för kallt ute, är även en del andra grejer dom två kommande veckorna som gör att jag känner mig lite jobbigt stressad...
Ska fota i helgen å visa hur det börjar se ut nu iaf :)

Snark snark mina ögonlock trillar nästan ner så bäst ja börjar leta reda på sängen :)
Nattinatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar