torsdag 14 juni 2012

Sista inlägget här!

Hej där! Nu har jag forskat och läst mig till att man bara får ha 1000 bilder på sin blogg, sen äre stopp :-( Tydligen har jag det nu...Har därför inget annat alternativ än att stoppa här å fortsätta på en ny eftersom jag ju såklart vill lägga upp en massa bilder. Denna kommer ju att ligga kvar för den som är intresserad av att kolla och läsa såklart. Men du som vill hänga med till den nya bloggen ska i fortsättningen kolla här :-) Jeanettes nya blogg :)

Jag har precis nu ikväll tvärskapat den så den är under uppbyggnad så att säga, men ska försöka komma igång så fort som möjligt för det här är ju som min lilla dagbok som gör att man minns och har kvar allt som händer i mitt å barnens liv och som till viss del säkerligen skulle glömmas bort annars!

Så... till er som velat läsa här, tack och välkommen till den nya!

2 kommentarer:

  1. Hello There. I found your weblog the usage of msn. That is an extremely
    well written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your
    helpful information. Thank you for the post. I'll definitely comeback.

    Also visit my webpage: electrician katy

    SvaraRadera
  2. Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess
    I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly
    enjoying your blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any suggestions for rookie blog writers? I'd definitely appreciate it.


    Have a look at my page Mens Health Manchester

    SvaraRadera