fredag 1 juni 2012

Fredag!

Idag är jag nog en av mycket få som tycker att det är helt ok väder, ja rent av perfekt! Har ju, som ja skrivit om en del tidigare, gjort om en massa här hemma å de finns då kvar lite småfix som är skönt att få bort så att det blir riktigt klart. Vill inte ha sånt kvar då det äntligen blir sommarväder, så i helgen tänkte jag fixa de :) Har handlat allt jag behöver på världens bästa Järnia!

Vad som jag tänkt mig är att olja å såga till bröst- samt golvlister i köket, byta ut alla gamla trösklar, in med alla kablar i tv-rummet i kanaler, olja in panelen i köket med nån skyddsolja, fixa alla skarvar som blivit i hörn på vissa golvlister i alla rum, ja säkert nå mer oxå men de blir iaf en toppenhelg trots det "dåliga" vädret! :)

2 kommentarer:

  1. va du är charmig! Gilla!
    Lycka till.
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst stämmer de att de är toppen me skitväder ibland :) Tackelitack :)

      Radera