onsdag 6 juni 2012

Älskade barn!

Idag efter vi hade varit på natiomaldagsfirande så skjutsade jag först hem Emanuel å sen for jag å Elias å handla. Då vi kom hem va ja i köket å packa upp och Elias sa då att jag inte fick komma från köket innan han sagt till åsså stängde han in sig på sitt rum. Emanuel hade sin vän här å dom spela x-box i tv-rummet. Efter ett tag bad Elias mig att komma men jag skulle gå blundande å han ledde mig fram till sin dörr. "Nu får du titta!" Å lillgossen hade satt en post-it lapp på dörren där det stod, skrivet på fram- och baksidan "varsågod min älskade mamma". Inne i sitt rum hade han bäddat sin säng och lagt dit två fleecefiltar som jag skulle lägga mig under, fick t o m hjälp att lyfta upp benen :) Sen stoppade han om mig, krama å pussa mig å strök mig på kinden :) Han hade kopplat ihop min hårddisk med filmer med en mediaspelare och till sin tv och satt igång, tagit fram kontrollerna och det var bara för mig att bläddra och välja film :) Sååå härligt när man kommer hem lite halvfrusen och man blir såklart alldeles varm i hjärtat av den omtanke han har förmåga att visa <3

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det måste kännas att få sån uppskattning :) //Robin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det verkligen och nästan dagligen får man små överraskningar som dom gjort, jättegulligt å man blir så glad!

      Radera