onsdag 6 juni 2012

Nu är jag less... :)

... sååå därför ha ja just beställt 2 st såna här med expressfrakt :) Jag har en alldeles ny egen laptop som jag aldrig får använda eftersom att barnen, efter att fått använda mammas nya, inte alls tycker det är kul att använda sina egna och det förstår jag! Nu har Emanuels totalt gett upp, så den bar jag ut i garaget och Elias dator går iiiiinte snabbt, laggar och hänger sig och jag har rensat och formaterat å jäklats med den nog nu! Inga spel funkar på dom heller :( Har en en liten laptop som är ny oxå och har kunnat använda den då barnen alltid använder min vanliga, men nu har den fått nåt virus som inte verkar lätt att få bort.

Är less på att det på fritiden ska bråkas om den här jäkla datorn och själv får man sitta med Iphone å betala räkningar, surfa etc :) Menar inte att barn alltid ska få sitta vid datorn och det får dom inte, men "alla" har ju en dator nuförtiden och det känns SKÖNT att slippa behöva ha det här tjafset nå mer :) Är den billigaste jag kunde hitta men som ändå verkar helt ok och det känns helt värt det!

7 kommentarer:

  1. Mmm. Det kommer en dubbelt så bra om 18 månader... Bara att spara vidare ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om 18 månader!!? Å vi ska tjafsa till dess tycker du? :) Denna var ju nu inte nån värsting, bara I3 etc men klarar då vad dom behöver den till :)

      Radera
    2. Tänker bara på utvecklingen... Det som är fräscht idag...

      Radera
    3. Haha jamen så kan man ju inte tänka för då kan man ju aldrig köpa nåt lr oxå får man jämt gå å må dåligt för allt nytt som kom :)

      Radera
    4. Jo, eller så gör man som du, köper nåt som duger, och så är man nöjd... Funkar oxå :)

      Radera
    5. Ja när det är till en 7- resp 9-åring så funkar det bra :) Å nå mer ha ja då int råd me heller!

      Radera
  2. Mmm. Det kommer en dubbelt så bra om 18 månader... Bara att spara vidare ;)

    SvaraRadera