lördag 24 mars 2012

Ingen återvändo :)

Nu har jag, efter ett kaffemaraton, skurat ugnen, diskat en massa grytor, plåtar å bunkar som av nån anledning stod staplade på diskbänken.. Har varit ute å skottat bort snöraset från garagetaket, ja åsså massa andra vanliga saker man måste göra hemma. Vädret är fortfarande dåligt å barnen har en kompis så jag är inte så intressant..

Har som ingen ursäkt längre, det är helt enkelt dags nu.. :) hugga slipmaskinen å skaffa sig nå vibrationskador i handen.. Är less på tv/datormusiken som flödar här så jag ska piffa till det hela med kanonbra Helltrain på järnet i lurarna åsså ska jag även göra det hela lite roligare genom att ta mig en kall öl :)

1 kommentar:

  1. Ölen verkar ju kul, men slipa, tråkigt nangting, men förstås ett måste, om det ska bli fint :)

    SvaraRadera