lördag 15 augusti 2009

Då går jag ner i min källare...


Skickade iväg mina älskade gossar på kalas för ett tag sen, jättekul för dom å gissa om dom sett fram emot det! Själv hade ja då tänkt måla klart de sista på taket, men de kommer såklart små regnskurar hela tiden så de va ju bara att glömma :( Istället fortsätter jag med det jag höll på med hela kvällen igår.. städa upp pannrummet. Nåt ja tänkt göra ända sen ja fick fjärrvärme å kopplade ifrån pannan på bild, vilken är orsak till all svart sot som täcker typ allt, väggar, tak, gojv, hyllor, rör etc i pannrummet. Starka medel å vattenslang är vad som krävs. Såklart rinner allt vatten FRÅN brunnet så allt svart vatten rinner runt här överallt. Inge kul jobb men kommer kännas roligare å fräschare å va här sen :) Har radio att lyssna på å det är inte P3 Etno för ovanlighets skull så ja har det riktigt trevligt här nere :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar