onsdag 5 augusti 2009

Ännu en rolig bild..:-S


haha ja visst äre? :) Skrapa min ena garagedörr nu ikväll när ja kommit från A.jaur. Där handla ja förresten en massa bra å ha grejer till hemmet men även massa kul saker för Elias kalas på lördag :) Goe lille killen fyller ju då 5 år! Men fy iaf vilket tråkigt jobb att skrapa, hatar verkligen sånt tråkigt förarbete! Men men, blir kul att måla sen och hoppas ju det blir fint me den grå färgen jag valt. Nu vill jag bara in å krypa ner hos gosiga killarna, verkligen! Nattinatt :)

3 kommentarer:

  1. Vad är det för paket som ligger på gården? En blogg om dom kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Hm.. paket? Menar du högen med brädor lr? Om så, så ska det bli en ny farstukvist/veranda här på min framsida men byggarna har inte haft tid med det ännu, därför inte min framsida av huset är målad heller.. ska även bygga en ny altan där bak så de kommer ett "paket" till snart för det. :) Har väntat länge på att det där ska bli av så du kan va sure på att ja kommmer att fota å skriva om de när de väl sätter igång :))

    SvaraRadera
  3. Jaså var de brädor trodde de var ett roligt paket. I och för sig ska du ju ha det till nånting skoj! Ska bli intressant att se iaf.

    SvaraRadera