måndag 17 maj 2010

Äntligen!

Äntligen!! har jag fattat varför jag inte kunde maila å skicka bilder bl a till denna sidan! Det var för att jag var ansluten via Wifi till min router, funkar perfekt då jag kör 3G! Problemet äntligen alltså löst men äre nån som kan det här me å fixa så int min dlink jävlas så e ni välkomna att höra av er!

Äntligen!! har jag lyckats "jailbrakea" min Iphone så man kan skaffa massa roliga apps som man vill ha å kunna använda den till så himla mycket mer!

Äntligen!! kan jag äntligen börja hålla uppdaterat här på min sida och jag vet ju det är några som brukar va här och kolla och vill ju ni ska fortsätta med det!

Äntligen äntligen!!! är det varmt å fint väder och ikväll är barnen ute och spelar kula, cyklar å skrattar å är glada! Så roligt!

En liten sammanfattning med lite bilder ska jag försöka få ihop snart, och om ja nu int orkar det så ska det iaf bli fortsatta små blogginlägg här framöver :))

9 kommentarer:

  1. Varför jailbreake nu när iPhone os 4.0 Kommer ut å då är ju jailbreak överflödigt ;) iaf för mig hehe

    SvaraRadera
  2. Nja men du ä ju ändå låst till Apple å deras appar å allt, eller hur?

    SvaraRadera
  3. Jodå men 200000+ appar de finns ju allt :)

    SvaraRadera
  4. men du snillet...! du kanske vet hur man fixar sig in i routern? har en d-link 524 å vanligt surf å så funka ju men inte mail å inte å ladda apps från cydia, däremot från appstore! konstigt tyck ja men ja e ju int så haj på sånt där tydligen :p

    SvaraRadera
  5. Mjo de ska du bara logga in i routern äre väl inge svårt, men de trodde ja du kunde! :)
    Skriv 192.168.0.1 i adressfältet i valfri webläsare. Användarnamn: Admin.
    Lösenordet ska vara blankt voila du är inne...

    SvaraRadera
  6. haha jamen nog kan ja ju de, men va äre där man ska ändra/fylla i... va ju som frågan :))

    SvaraRadera
  7. Kanske den var men inte så de stod ;) Hum ja vet inte faktiskt måste googla lite på problemet först, eftersom jag inte gör nå liknande med min iPhone så äre som svårt å veta va problemet är :)

    SvaraRadera
  8. nämen de har du rätt i, dåligt formulerat av mig :(
    tacksam hjälp iaf, så hittar du nåt får du gärna skicka länk lr nå :)

    SvaraRadera