fredag 16 april 2010

Ajfååån...


Ja alltså nu ha ja int skrive här igen på ett tag... ha gått å vänta å vänta å vääääänta på min nya Iphone som jag beställt å i början på veckan kom den äääääntligen! Hade ju då tänkt att nu jäklar kan ja börja tokskicka bilder hit om allt möjligt..

Men nu har jag fått ett problem.. den har ju inte det här inbyggda som Ericssonmobilerna har med att man bara skickar iväg ett mms åsså hamnar det här... Får inte till så jag kan skicka mail hit och få en kod så jag kan ändra till det nya nummer jag numera har heller :(

He va ju som int ba å blåtanda över bilder till datorn så man kan lägga in dom här... tro ja behöv gå en Iphone kurs... :P :)))

Jaja, ska nog ordna sig, jag jobbar på att fixa det, är ju envis så snart ska ja nog fixa det :)

3 kommentarer:

  1. Har läst att blåtanden bara kan kopplas upp mot en annan iPhone så det är nog inte bara å blåtanda över :(

    SvaraRadera
  2. Jo jag har oxå läst det, lr mot en annan enhet, typ headset å sånt... :( skrutt :(

    SvaraRadera
  3. Är du nöjd i övrigt med den? Funderar på en ny telefon men vad ska man välja?!?!Finns ju en uppsjö!

    SvaraRadera