lördag 7 januari 2012

Fixelifix :)

Ja... det blir ju alltid så här när jag ska göra nåt.. Förförts sommaren skulle jag "bara" byta ut alla spikar på mitt plåttak.. det slutade ju med att jag kröp runt med en skruvdragare med stålborste och polerade hela taket, tvättade, grundade och målade det, tog hela sommaren :) Nu har jag tänkt måla och tapetsera mitt tv-rum men har ju även ett nytt golv liggandes i källaren som sen ska sättas in. Å va gör ja nu då? Jo, står å dammsugar taket som jag kom på att det ju är lika bra att jag målar då ja lix håller på :) Det är väl lika bra å göra det ordentligt då man ändå håller på, eller hur? :) Nä, upp å hoppa å svettas i skenet av bygglampan :)

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen duktig som orkar fixa så mycket
    hemma.

    SvaraRadera
  2. Tack Mona! Men jag tycker ju det är så kul oxå, synd bara att man inte har råd att göra så mycket och fint som man skulle vilja, allt blir ju lite av "budgetvariant" men är kul att ha gjort det själv såklart :)

    SvaraRadera