fredag 2 september 2011

Greja på, greja på :)

Ja nu är Elias rum helt klart, blev jättefint, mörkgrått å mysigt, nya gardiner och en liten 2-sitssoffa fick vi in där oxå :) Snart är detta rum oxå färdigt. Mitt gamla knallröda sovrum intill köket är numera ljusgrått och med vitmålat tak, lila gardiner blev det och det blev jättefint! Vet int riktigt va de här rummet ska va till, men nån mysig liten soffa å bord skulle ju va fint å ha där... får se sen om man hittar nåt, tills vidare får min gamla sköna fåtölj agera mysplats :)
Ogjort i detta rum är att måla lister å de ska jag ut i det jätteunderbara vädret å göra nu :) Måste snika lite pga att det är så många rum (hela huset) jag håller på å gör om så de blir mycke färg, tapeter, lister, brädor, möbler å ja, allt möjligt så ja ska putsa upp dom gamla listerna från det här rummet innan jag målar dom. Är såna som är massa "skåror" på å sånt e väl inte så kul men perfekt man då kan va ute å hålla på iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar