söndag 3 januari 2010

Ute på liten sväng me skotern idag :)

8 minusgrader, klarblå himmel å vindstilla, helt lovely dag! Jag och Kattarina for ut på en liten skotertur och "lille" Athos fick följa med, Han har aldrig förut sprungit lös när jag varit ute å kört och ville kolla hur han gillade det. Det gjorde han verkligen kan jag säga!

Försökte köra i lössnö å vicka upp skotern på sidan, men de va lite svårt me en vuxen person bakom sig och massa lössnö :) Sluta me en liten kvadd :D Men kul hade vi! :))



Här har Kattarina hoppat av skotern å jag försöker köra runt i cirkel på en skida men de va massa sörja å sen massa lössnö ovanpå de så de gick lite för tungt för lill 340'n :D Landa i världens vattensörja då ja föll av oxå :D

3 kommentarer:

  1. Det va roligt! :-)

    SvaraRadera
  2. Datorn är såå seg att jag inte ämnar till att kommentera alla inlägg...vad kul med tomtebloss!Tyckte våra med:)vi var i husvagnen på Nalo och kollade in och smällde egna fyrverkerier!Men sen såg vi ut som Elias vi med.Det är ju jättejobbigt att vara vaken såå läääänge!Skönt med husvagnssömn även om jag vaknade några gånger.
    Gårdagen var himmelsk, gick m svägerskan nästan "holmen runt"på skoterspåret, det känns idag kan jag säga:) Gott nytt år på er!!!

    SvaraRadera