måndag 11 oktober 2010

Hit å dit-dag :)

Emanuel och Elias på innebandyträning ikväll :)

Man e ju arbetslös för tillfället men oftast tycker jag då dagarna bara far iväg iaf, å bra e väl de egentligen :)

Steg upp halv 7 imorse, väckte å gjorde iordning barnen, fixa fika å sånt å skjutsa dom till skolan halv 9. Hem å hedd på en kanna kaffe å liten stund vid datorn åsså iväg på planerat möte kl 11. Det var klart halv 1 å eftersom jag skulle hämta barnen halv 2 hade jag en timme på mig att fara å låna bil å släp, lasta släpet fullt me en massa skräp, mitt å även åt nå grannar, hann precis till halv 2.

Hämta barnen å for å slängde skräpet på soptippen, lämna tillbaka bil å släp å hem å snabbkäka lite å byta om till träningskläder. Tog med barnen till styrkelokalen vid halv 3, träna där till 4. Hem, duscha, fixa middag åsså iväg järnet till barnens innebandyträning som började halv 6.

Halv 7 var det föräldramöte på skolan, barnens träning var då slut så dom fick sitta utanför å vänta. Mötet slut halv 9 så då hem å snabbfixa kvällsfika å göra läxa med barnen. Nu e klockan halv 10 å dagens aktiviteter är slut, har just fått barnen i säng å e rätt trött själv oxå så tror jag skippar att fortsätta tapetseringen ikväll och istället tar å latar mig lite resten av detta dygns timmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar