måndag 6 september 2010

Vilken morgon!


Tog detta kort när jag cyklade och det blev taget i motljus och alldeles för mörkt, solen sken från klarblå himmel å älven helt spegelblank!

Alltså gud vilken otroligt underbar höstmorgon!! Barnen har velat få cykla till skolan nån dag å kunde inte ha valt en bättre morgon än idag! Har nog varit minusgrader inatt och var bara +4 då vi for men solen värmde rätt bra redan då.

Efter jag lämnat barnen på skolan halv 9 så satte jag mig på en bänk utanför Ica för att vänta på att det skulle öppna. Solen rakt i ansiktet å helt vindstilla, knappt en bil ute, såååå himla lugnt å härligt! Haha, men kan säga att jag kände mig lite som en pensionär där ja satt :))

Är ju första älgjaktsdagen idag å man vet ju att dom inte vill ha det så himla varmt, men att få åka iväg till skogen en dag som denna måste väl ändå vara helt otroligt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar