söndag 25 juli 2010

You're the best! <3


Äntligen ska vi lägga oss, nybadade/duschade allihopa å bara tokmysa till nån film som barnen ska välja! Älskar detta kvällsmys me dom bästa å goaste som finns!

Denna dag började som många andra helgdagar med att jag sitter å dricker kaffe, fikar lite åsså får jag sånt pirr i kroppen och bara måste hitta på nåt att göra! Dåligt väder va de ju så int kunde man slita fram nå målarburkar, så jag tog me min gräsklippare å gick bort till grannen Valter å klippte hans gräsmatta. Sen gick jag in till grannen bredvid å frågade dom om jag skulle klippa deras oxå när jag liks va igång... brukar klippa åt dessa båda grannar eftersom dom inte klarar det själva.

Efter klippningen blev det kubbspel, leken "Ett, två, tre ost!" och studsmattehoppning :)
Jag å Elias for sen på långtur efter liten skogsväg me Athos så han fick busa av sig ordentligt å sen for vi hem å fixa tacos till middag, mums mums :)

Ja sen vare då dags för badbus för grabbarna å själv rymdes man ju inte utan gatt duscha istället :) Efter det så var det verkligen skönt att mysa ner sig under täcket me dom bästa! En jättebra dag idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar