måndag 19 juli 2010

STRUL!!!!


Alltså åhhhhh vilken struldag! :( Är ju helt beroende av dator och internet för att kunna jobba och i torsdags började strulet med att vi inte hade nåt internet i stora delar av Norrland. Fredag var det ju Sorseledagarna och jag ville sluta tidigt för att kunna fara ut på alla roligheter med barnen, blev alltså kort arbetsdag..

Sååå idag, måndag och med endast 2 veckor kvar att jobba men massor att göra och massor man ligger efter med.. då jäklar strular allt! Min jobbdator (laptop) blev lite fuktskadad i vintras men har funkat ändå, men inte imorse då jag skulle starta den! Knappen "z" mata på i miljontal och gick int trycka på nånting annat. Tog då Emanuels laptop, som jag brukar använda ibland när jag behöver 2 datorer då jag jobbar. Men den godkände plötsligt inte certifikatet för att logga in på jobbets server! Har jäklats hela den här dagen, med certifikatet på ena datorn och med att skruva bort varenda skruv på min andra, för att kunna koppla bort tangentbordet och därmed den knapp som jävlas. Efter att varenda skruv var borta upptäcktes det att det bara var att klicka lös det, helt enkelt uppifrån och allt! Åhhhh! Ba å skruva ihop skiten igen! Men nu funkar de iaf, synd bara det hann gå en hel dag till detta jäkla strul! Hoppas på bättre dag imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar