onsdag 10 februari 2010

Belysning..


på baksidan av mitt hus har jag saknat sen förrförra sommaren då jag rev min altan. Nu hann det ju inte bli klar någon ny altan i somras utan den ska byggas i vår tänkte jag. Men lite belysning där bak skulle se fint ut ändå tyckte jag å idag kom elektrikern å satte upp tre lampor så jag fick typ fasadbelysning på hela baksidan! Duktigt jobbat R, blev jättenöjd över resultatet :)
Körde å kollade nu ikväll efter jag hämtat barnen å de ser på håll mycket finare ut än på den här bilden faktiskt. Lyser upp både huset och gården mer än vad som syns här. Har ju rätt stor gård där bak och den absolut mycke trevligare ut nu :)

Iofs äre väl int så många som är å smyger där i mörkret där bak, men ifall nån skulle få för sig de så hittar dom då fram till huset om dom vill ;) :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar