torsdag 11 februari 2010

Alla Hjärtans Dag!

Snart är det Alla Hjärtans Dag men jag kan inte låta bli att visa lite av dom fina saker jag fått under veckan redan! Blir så glad över alla fina överraskningar ungarna gör på skola/dagis och tänker alltid på vilken tid och vilket engagemang som ligger bakom varje liten sak dom gjort, man blir överröst med massa kärlek av dom små varje dag, helt underbart är det :) Man hoppas ju att dom verkligen känner att det är ömsesidigt!

Förra året fråga ju faktiskt Emanuel varför jag inte gjort någon Alla Hjärtans Dag present till dom?! Oj tänkte jag, de har jag ju inte, å fixade det fort som tusan. Man ska inte bara få å få, man ska ge oxå... :) Har lärt mig till i år så nu ska jag vara förberedd me nåt fint till mina älsklingar! Du glömmer väl inte heller på den å dom du har kär? På söndag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar