tisdag 30 juni 2009

Lunchpromenad?


Nä inte direkt.. Däremot går jag här å dikesletar efter glaset till min ena ytterbackspegel, som plötsligt lossnade igår när ja skulle hem från jobbet!! Hade kört genom byn med båda rutorna nere för å svalka bilen lite och precis sekunden efter att jag kört upp rutorna så äre nåt som fladdrar till å flyger iväg.. Fatta ju först inte va de va..?? Fundera sen på vad som hänt om bilrutorna fortfarande varit nere då de hände.. hade ja kanske fått glaset rakt i ansiktet lr.. ?
Lite läskigt å tänka på hur de då kunde slutat...
:(
Är visst min oturssträcka det här... Är ju bara några månader sen ja fick vika av vägen på nästan samma ställe för jag fick möte me en lastbil på fel sida mitt i en tvärkurva! Va riktigt läskigt å ja va rätt skakis resten av den dan kan ja säga. . .
Nä nu har ja letat klart å de enda som blänkte i diket var en gammal cd-skiva :) Haha och ja precis, jag hann ju såklart tro att ja funnit spegeln :p Nä, de får blir nån tusing i utgift istället förmodligen. Känns ju inte så kul eftersom ja så sent som förra veckan betala 9000 kr för att ja haft bilen på service.. Men men, pengar ska ju rulla säger dom å de gör dom ju verkligen på en bil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar