torsdag 30 juli 2009

Sova i tält

De e himla mysigt att sova i tält och det vill jag att barnen ska få göra några gånger i sommar, åka iväg på små turer å fiska lite, elda å så. Igår fick jag ju hem ett paket jag beställt med nya sovsäckar, dubbelmadrass, tältlykta mm och jag tänkte att vi skulle provsova en natt i tältet hemma på gården. Elias var nämligen lite skeptisk till det här med tältsovning och jag tänkte att det kan vara bra att träna lite på hemmaplan så man slipper ev tjorv med en liten gosse som inte vill åsså måste man hem :(

Vi hade det jättemysigt inatt och både Elias och Emanuel tyckte det var jättekul och mysigt! Såklart så va ju lillvovven med och han såg himla nöjd ut att få ligga på den stora madrassen med oss :)

2 kommentarer:

  1. De ska va...http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek
    :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Jajamen, om man då bara hade en, ja å kula på bilen :) Men det ska ja fixa... nån gång :)

    SvaraRadera